Drukuj

Wykaz postępowań o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 130 tys. zł (przetarg)

 

Od dnia 1 stycznia 2023 roku wszystkie postępowania dostępne
są na stronie eZamówienia

 

Sprawa znak: 9/I-ZP/2023 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji inwestycji pn.: "Przebudowa z rozbudową budynku administracyjnego na Internat" - postępowanie w toku

 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.

Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

 Strona prowadzonego postępowania, na której dostępne są dokumenty:

  

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7cfdd6fd-8a24-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

 


 

Sprawa znak: 8/I-ZP/2023 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji inwestycji pn.: "Przebudowa z rozbudową budynku administracyjnego na Internat" - unieważnione

 

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Strona prowadzonego postępowania, na której dostępne są dokumenty:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a6b7716-8147-11ee-9aa3-96d3b4440790

 

 


 

 

Sprawa znak: 7/I-ZP/2023 Zakup fabrycznie nowego busa osobowego dla max. 9 osób - rozstrzygnięte

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Strona prowadzonego postępowania, na której dostępne są dokumenty:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c6dbf0c-772a-11ee-9aa3-96d3b4440790

   


 

 Sprawa znak: 6/I-ZP/2023  Sukcesywna dostawa opału - rozstrzygnięte

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Strona prowadzonego postępowania, na której dostępne są dokumenty:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4764759d-6f40-11ee-a60c-9ec5599dddc1

 


 

Sprawa znak: 5/I-ZP/2023 Przebudowa z rozbudową budynku administracyjnego na Internat - postępowanie w toku

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Strona prowadzonego postępowania, na której dostępne są dokumenty:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7088448e-646f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

 


 

Sprawa znak: 4/I-ZP/2023 Remont wiaty magazynowej - postępowanie w toku

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Strona prowadzonego postępowania, na której dostępne są dokumenty:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fe30a09-62f5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

 

 Ofertę składa się przez Platformę e-Zamówienia:

https://ezamowienia.gov.pl/pl/

 


 

Sprawa znak: 3/I-ZP/2023 Zakup fabrycznie nowego busa osobowego dla max. 9 osób unieważniony

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Strona prowadzonego postępowania, na której dostępne są dokumenty:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e822c5c7-5bc2-11ee-9aa3-96d3b4440790

 

 

Ofertę składa się przez Platformę e-Zamówienia:

https://ezamowienia.gov.pl/pl/

 


 

Sprawa znak: 2/I-ZP/2023 Wyposażenie w maszyny i urządzenia w związku z inwestycją pod nazwą „Budowa wielofunkcyjnej hali” rozstrzygnięte

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Strona prowadzonego postępowania, na której dostępne są dokumenty:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fac58caf-5b91-11ee-9aa3-96d3b4440790

 

Ofertę składa się przez Platformę e-Zamówienia:

https://ezamowienia.gov.pl/pl/

 


 

Sprawa znak: 1/I-ZP/2023 "Budowa studni głębinowej" - postępowanie zakończone

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania i adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:

 https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7665ca6e-2c8c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

 

Ofertę składa się przez Platformę e-Zamówienia:

https://ezamowienia.gov.pl/pl/

 

 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (złożyć ofertę) musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.

Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

 


 


 

 

Wszystkie postępowania prowadzone są za pośrednictwem miniPortalu dostępnego pod adresem --> miniPortal ZP

16-11-2022 PZP.271.7.2022.MK „Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: Budowa wielofunkcyjnej hali". Postępowanie rozstrzygnięte

Całość postępowania prowadzona jest za pośrednictwem miniPortalu --> wejdź
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/cf04a5d8-3181-42cf-bc23-a977d919aaa6

Dostęp bezpośredni do postępowania --> postępowanie wejdź

1) Ogłoszenie --> zobacz ogłoszenie
https://miniportal.uzp.gov.pl/api//Files/Download/cf04a5d8-3181-42cf-bc23-a977d919aaa6/628166ad-3858-4052-8992-758829078f9e

2) Odpowiedzi na pytania

- Udzielone odpowiedzi na zgłoszone pytania - -->

3) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

   3a) Informacja z otwarcia ofert

   3b) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   3c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

4) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

 

26-10-2022 5/ZP/2022 „Sukcesywna dostawa opału" Postępowanie rozstrzygnięte

Całość postępowania prowadzona jest za pośrednictwem miniPortalu --> wejdź
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5d331c05-d747-48f7-8a1f-bebc22bcc244

Dostęp bezpośredni do postępowania --> postępowanie wejdź

1) Ogłoszenie --> zobacz ogłoszenie
https://miniportal.uzp.gov.pl/api//Files/Download/5d331c05-d747-48f7-8a1f-bebc22bcc244/d0875359-b25d-4fa7-8458-ec8fe38ded9d

2) Odpowiedzi na pytania

- Udzielone odpowiedzi na zgłoszone pytania - -->

3) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

   3a) Informacja z otwarcia ofert

   3b) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   3c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

4) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

20-10-2022  2022/BZP 00400209/01 „Budowa wielofunkcyjnej hali" Postępowanie rozstrzygnięte

Całość postępowania prowadzona jest za pośrednictwem miniPortalu --> wejdź
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/62726cc6-e75e-4823-a5bc-a1d55ab9f3bb

Dostęp bezpośredni do postępowania --> postępowanie wejdź

1) Ogłoszenie --> zobacz ogłoszenie
https://miniportal.uzp.gov.pl/api//Files/Download/62726cc6-e75e-4823-a5bc-a1d55ab9f3bb/25ac84b1-b62a-4dc1-919b-5f3d762ac2a4

1A) Materiały, dokumentacja i przedmiar --> pobierz plik 7z

1B) Przedmiary w formie edytowalnej --> pobierz plik 7z

(UWAGA! W pkt. 1B zamieszczono tylko przedmiar budowlany - poprzedni widniał również przedmiar wyposażenia, który nie dotyczy przedmiotowego postępowania)

2) Odpowiedzi na pytania

- Udzielone odpowiedzi na zgłoszone pytania - -->

3) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

   3a) Informacja z otwarcia ofert

   3b) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   3c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

4) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

 

23-09-2022 2/ZP/2022 „Sukcesywna dostawa opału" Postępowanie unieważnione

Całość postępowania prowadzona jest za pośrednictwem miniPortalu --> wejdź
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ba03178a-fed8-4d16-a2b6-55fe9870917c

Dostęp bezpośredni do postępowania --> postępowanie wejdź

1) Ogłoszenie --> zobacz ogłoszenie
https://miniportal.uzp.gov.pl/api//Files/Download/ba03178a-fed8-4d16-a2b6-55fe9870917c/64447f3b-55da-40fc-bed7-19e77f2b70bc

2) Odpowiedzi na pytania

- Udzielone odpowiedzi na zgłoszone pytania - -->

3) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

   3a) Informacja z otwarcia ofert

   3b) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   3c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

4) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

 

08-06-2022 2/ZP/2022 „Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: ”Budowa wielofunkcyjnej hali”” Postępowanie rozstrzygnięte

Całość postępowania prowadzona jest za pośrednictwem miniPortalu --> wejdź
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/33f4b8c0-01e0-41c8-8b0b-56464ae90e1c

Dostęp bezpośredni do postępowania --> postępowanie wejdź

1) Ogłoszenie --> zobacz ogłoszenie
https://miniportal.uzp.gov.pl/api//Files/Download/33f4b8c0-01e0-41c8-8b0b-56464ae90e1c/948f6af1-b532-492e-946f-4fbae2893209

2) Odpowiedzi na pytania

- Udzielone odpowiedzi na zgłoszone pytania - --> odpowiedź

3) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

   3a) Informacja z otwarcia ofert

   3b) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   3c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

4) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

05-05-2022 1/ZP/2022 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na internat Postępowanie rozstrzygnięte

Całość postępowania prowadzona jest za pośrednictwem miniPortalu --> wejdź
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/aa5ee934-b0b8-4347-9c8e-7c5fc5741fe6

Dostęp bezpośredni do postępowania --> postępowanie wejdź
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania?ContractingEntityCity=&ContractingEntityName=Zesp%C3%B3%C5%82%20Szk%C3%B3%C5%82%20Centrum%20Kszta%C5%82cenia%20Rolniczego%20im.%20Ks.%20dr%20Jana%20Dzier%C5%BCona%20w%20Bogda%C5%84czowicach

1) Ogłoszenie --> zobacz ogłoszenie
https://miniportal.uzp.gov.pl/api//Files/Download/aa5ee934-b0b8-4347-9c8e-7c5fc5741fe6/fb2d17b8-ecba-40fa-8a89-883ed08c5962

2) Ogłoszenie o zamówieniu

3) Odpowiedzi na pytania

4) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia --> wejście
   
   4a) Informacja z otwarcia ofert

   4b) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   4c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

01-10-2021 3/ZP/2021 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń szkoły na internat Postępowanie rozstrzygnięte

1) SWZ i załączniki

1A) c.d. załączników do SWZ

1B) c.d. przedmiar elektryczny

 2) Ogłoszenie o zamówieniu

3) Odpowiedzi na pytania

4) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
   
   4a) Informacja z otwarcia ofert

   4b) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   4c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

14-06-2021 2/ZP/2021 Budowa wyjścia ewakuacyjnego wraz z montażem sygnalizacji pożarowej w budynku internatu Postępowanie rozstrzygnięte

1) SWZ i załączniki

 2) Ogłoszenie o zamówieniu

3) Odpowiedzi na pytania

4) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
   
   4a) Informacja z otwarcia ofert

   4b) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   4c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

 

12-05-2021 (aktualizacja 24.05.2021) 1/ZP/2021 Budowa wyjścia ewakuacyjnego wraz z montażem sygnalizacji pożarowej w budynku internatu Unieważnione

1) SWZ i załączniki 1-5

1a) zmieniony SWZ

1b) Załącznik 5 po zmianie

1c) informacja o zmianie SWZ

1d) informacja o zmianie SWZ 2

1e) zmieniony załącznik nr 1

1.1) Załączniki 6-8

1.2) Załączniki 9 RODO

1.3) STWIORB cz. 1 i cz. 2.

2) Ogłoszenie  

3) Odpowiedzi na pytania

4) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
4a) Informacja z otwarcia ofert
4b) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
4c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

 

28-10-2020 3/ZP/2020 Remont dróg wewnętrznych Postępowanie rozstrzygnięte

1) SIWZ wraz z załącznikami

2) Ogłoszenie https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=e50d89f4-aa71-4c26-8be8-d4fcfa2b86f4 

3) Odpowiedzi na pytania

4) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
4a) Informacja z otwarcia ofert
4b) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
4c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

14-07-2020 2/ZP/2020 Modernizacja oczyszczalni ścieków - w systemie zaprojektuj i wybuduj Postępowanie rozstrzygnięte

1) SIWZ wraz z załącznikami

2) Ogłoszenie https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=10fe4c97-106a-4a0e-bcd5-3c0286679ef4

3) Odpowiedzi na pytania

4) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
4a) Informacja z otwarcia ofert
4b) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
4c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

06-07-2020 1/ZP/2020 Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego - w systemie zaprojektuj i wybuduj Postępowanie rozstrzygnięte

1) SIWZ wraz z załącznikami

2) Ogłoszenie https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=d74367a5-b8b6-4638-925b-7b751094dd03

3) Odpowiedzi na pytania

    ---> Odpowiedzi na zgłoszone pytania w postępowaniu 1/ZP/2020

4) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
4a) Informacja z otwarcia ofert
4b) Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
4ba) Ogłoszenie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty
4c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

25-09-2018 ZSCKR/ZP/2/2018 Remont drugiego budynku internatu wraz z dostawą niezbędnego wyposażenia Postępowanie rozstrzygnięte

1) SIWZ

2) Załączniki do SIWZ:

Rzuty

Rzuty 2

Instalacja elektryczna

Rzuty 3 bud

Rzuty 4 bud

Rzuty 5 bud

Projekt opis

Plan sytuacyjny

Przemiar - kosztorys

Rzut 6 rozkład

STWiORD

3) Ogłoszenie https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=570ca8d4-6f41-4fe9-bcaf-39e9a2d92009

4) Odpowiedzi na pytania
4a) Informacja z otwarcia ofert


4b) Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
4c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

 

25-09-2018 ZSCKR/ZP/1/2018 Przebudowa instalacji kanalizacyjnej w związku z uruchomieniem drugiego budynku internatu  Postępowanie rozstrzygnięte
– w systemie zaprojektuj i wybuduj

1) SIWZ wraz z załącznikami

2) Ogłoszenie https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=64e7aea6-a16e-4c71-a34c-208ee3367499

3) Odpowiedzi na pytania

4) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
4a) Informacja z otwarcia ofert


4b) Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
4c) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

20-10-2017 ZSCKR/ZP/5/2017 ZAKUP SIEWNIKA DO POLETKOWANIA I AGREGATU UPRAWOWO SIEWNEGO Postępowanie rozstrzygnięte

1) SIWZ 

2) Ogłoszenie 

3) Odpowiedzi na pytania

4) Ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia 

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

11-10-2017 ZSCKR/ZP/4/2017 ZAKUP SIEWNIKA DO POLETKOWANIA I AGREGATU UPRAWOWO SIEWNEGO Postępowanie unieważnione

1) SIWZ

2) Ogłoszenie

3) Odpowiedzi na pytania

4) Ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

21-06-2017 ZSCKR/ZP/3/2017 ZAKUP CIĄGNIKA Postępowanie rozstrzygnięte

1) SIWZ

2) Ogłoszenie

3) Odpowiedzi na pytania

4) Ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

25-05-2017 ZSCKR/ZP/2/2017 ZAKUP CIĄGNIKA Postępowanie unieważnione 

1) SIWZ

2) Ogłoszenie

3) Odpowiedzi na pytania

4) Ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

 

21-04-2017

ZSCKR/ZP/1/2017 ZAKUP CIĄGNIKA Postępowanie unieważnione 

 

1) SIWZ

2) Ogłoszenie

3) Odpowiedzi na pytania

4) Ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia

5) Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

Odsłony: 69973